Security Forum

Professional

Contacte:
+34 914 768 000

Enguany, l’esforç conjunt i la creació de sinergies marcaran la reactivació del sector, que està llest per a enfrontar-se als nous desafiaments que porti l’era post-covid. Hem creat un esdeveniment amb un enfocament dinàmic i pràctic, pensat perquè facis negoci i presents les teves solucions a clients potencials. Tot això cuidant les mesures sanitàries necessàries per a gaudir de l’ocasió amb seguretat.

Ja s’han beneficiat de Security Forum…

4 oportunitats que et perdràs si no véns

• Explorar noves vies de negoci. Davant la incertesa, la seguretat s’ha convertit en una prioritat per a les companyies. No perdis l’oportunitat de tancar negocis intrasectorials en el nostre esdeveniment de seguretat.
  • Obrir-te a nous sectors. Security Forum forma part de Plataforma de Negoci, un esdeveniment multisectorial i transversal. Sorprèn-te trobant sinergies amb àrees de negoci diferents a la teva!
  • Guanyar visibilitat com a companyia referent en el sector. L’esdeveniment està ple de professionals d’alt nivell amb capacitat per a decidir. T’esperen directius que busquen productes i serveis innovadors com el teu.
  • Fer networking amb els professionals més importants del sector. Les empreses més capdavanteres en seguretat estaran en aquest fòrum llestes per a reactivar el sector i tu no pots permetre’t faltar.

Perfils que trobaràs en Security Forum

Professionals del sector que busquen una nova solució tecnològica

Aquest fòrum et permetrà conèixer solucions reals, ja instaurades en el mercat, per a adoptar-les en la teva companyia.

A les principals marques del sector de la seguretat

Empreses d’integració de sistemes, seguretat física, ciberseguretat, prevenció i control d’incendis, control d’accessos, IP/XARXES… Si ets molt bo en qualsevol d’aquests camps, t’estem esperant!

Companyies que vulguin potenciar la seva visibilitat

Oferir una ponència davant el selecte públic del nostre Congrés o patrocinar un dels nostres espais et col·locarà en aquesta posició de lideratge que tant anheles aconseguir en el mercat de la seguretat.

Representants d’empreses que busquen sinergies amb el camp de la seguretat

En Security Forum donem la benvinguda a startups i companyies que busquin innovar secundant-se en el sector de la seguretat per a crear projectes nous.

Impulsa
Organiza